torstai 16. tammikuuta 2014

Vieläkö on villihevosia

Kolmena päivänä koululla ja oon ihan rikki. Ei ole nämä 5:45 herätykset minua varten. Eilen oli myös iloinen yllätys mennä ekalle tunnille ja lukea lapusta, että tunti on peruttu. Siinä sitten odotettiin kolme tuntia seuraavan tunnin alkua ja sen kurssin opettaja puhui sitten vain tunnin; näin ollen matkustettiin kouluun kolme tuntia yhden 60 min vuoksi. Oli hymy kaikilla meillä kolmella aika herkässä. Ehtipä ainakin kuvailla kampusta, täällä on kaikkea katedraaleista temppeleihin.

Tuolla polskii joutsenia..

Eilen sain myös toisen varoituksen liian lyhyestä hameesta. Olin silleen et excuse me, toisella kampuksella kyllä kelpaa ja elä jaksa. Noh, siihen tuli sitten miespuolinen thai opiskelija vielä tulkiksi ja sanoi, että kannattaa ottaa tosissaan ettei tule penaltya. Se se oiskin, kun lähetettäisiin takaisin Suomeen liian lyhyen hameen vuoksi. Alistuin. Nyt on sitten kiva lentoemolook avec makkarankuori kynähame. Niin tiukka ettei nouse tuulessa. Ois ihan kiva, että myös thaimaalaisiin oppilaisiin pätisi samat säännöt.


Bussilla 300m matka ruokailemaan. Koska pystyy

Tervetuloa Finnairin lennolle
Lukujärjestyksessa on tätä nykyä sitten Introduction to Tourism Management, Comparative Management, International Cooperative Strategies ja Brand Building Strategy eli vähän on muutoksia tullut. Voin kertoilla nuista sitten kun on muutamilla tunneilla ehtinyt olla. Ainakin kolme jälkimmäistä vaikuttaa aika työläiltä, pääsee vääntämään ryhmätöitä sun muuta! Ei näköjään pääse täälläkään niistä eroon.. Olen yhdellä kurssilla neljän thai tytön kanssa samassa ryhmässä, saa nähdä millaista on, vaikuttivat ainakin mua nuoremmilta.

Kämppiselämäkin alkoi eilen. Victor toi riippumaton, joka voidaan pistää tohon partsille. Eli ei voi olla huono tyyppi? Tänään kylläkin luovun mun isommasta huoneesta, kun sen kaveri tulee kylään. Ihan jees aina välillä, mutta yleensä tykkään ettei kotona ole paljoa tuntematonta porukkaa varsinkaan, jos olen väsynyt. Äidillisesti myös opastin, että keittiö pitää pitää siistinä ettei vain tule mitään ötököitä :)

Nyt lähden muutamien itävaltalaisten kanssa syömään, joihin tutustuin eilen illalla tuossa pihalla:)





2 kommenttia:

  1. Hoh! Mulla ei oo vielä kertaakaan käynyt niin että tunti loppuisi edes hirveästi aiemmin kuin pitäisi. Sit vaan tukka putkella toiseen luokkaan ja kun koitin syödä omenaa siinä ihan alussa niin heti tuli sanomista.

    Mä kävin tänään yhellä ihan hiton siistillä marketilla tääl Hua maakin lähellä ja siel oli oma alueensa kaikille kouluvaatteille. Ostin 160 bahtilla polvimittaisen vekkihameen :)

    Mullakin on toi comparative management (onko teilläkin siinä intialainen nainen opena?), mutta tiistaisin klo 12-15.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on loppunut tähän mennessä aina aikaisemmin kun ois pitäny. Ihan kiva vaan ku ei nuita 3h settejä oikein jaksaiskaan :D On sama kurssi tuo mut torstaisin meillä.

      Mä haluun tolle marketille! Tänää olin kyl Chatuchakilla, mutta sielläki alkaa näköjää hinnat nousta, kun niin paljon turisteja : (

      Poista